خانه / ویفر / خرید ویفر فله میوه ای ارزان

خرید ویفر فله میوه ای ارزان

خرید ویفر فله میوه ای در طعم های مختلف بعنوان یک محصول مناسب برای تغذیه کودکان در زمان مدرسه و یک عصرانه لذیذ برای یزرگسالان در اقصی نقاط ایران طرفدارانی دارد.از این رو این مجموعه اقدام به پخش عمده این محصول در طعم های میوه ای و با کیفیت مطلوب نموده است.

ویفر

ویفر نوعی شیرینی و بیسکویت است که از نان میکادو یا ویفر که در بین آنها از کرم های خوراکی استفاده می شود ، تولید می گردد. این خوراکی ترد و شکننده بصورت چند لایه تهیه شده و به علت طعم خوب کرم های مورد استفاده،علاقمندان بسیاری دارد.خرید ویفر در انواع فله و بسته بندی صورت می گیرد.

ویفر فله

خرید ویفر فله نیز به علت صرفه جویی در هزینه ها بسیار مرسوم می باشد.از آنجایی که در زمان تولید از هزینه های بسته بندی در این محصول صرف نظر می شود،لذا قیمت ها به مراتب پایین آمده و مشتریان می توانند خریدی مقرون بصرفه را تجربه نمایند.

خرید ویفر فله میوه ای ارزان

خرید ویفر فله در طعم ها و انواع مختلف

مشتریان گرامی می توانند این محصول را در انواع مختلف ساده و رنگی و در اوزان متفاوت و طعم های متنوع از جمله کاکائویی،موزی،پرتقالی،طالبی،پسته،فندق و …سفارش دهند.

قیمت ویفر

قیمت تمام شده هر محصولی ارتباط مستقیمی با قیمت مواد اولیه نظیر آرد،شکر و … دارد،این محصول نیز از این قاعده کلی مستثنی نبوده و به طبع قیمت های روز در تغییر است،می توانید برای استعلام قیمت با مدیر فروش در ارتباط باشید.

خرید ویفر فله میوه ای و ارسال به سراسر ایران

این مجموعه امکان خرید غیرحضوری را برای رفاه و آسایش مشتریان گرامی فراهم نموده،چرا که نیازی به صرف هزینه های جانبی ندارند.بدین ترتیب خریداران محترم می توانند از هر نقطه ای از ایران محصول مورد تقاضای خود را سفارش داده و خرید خود را بصورت مستقیم از کارخانه تحویل بگیرند.

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com