خانه / ویفر / فروش ویفر فله ای

فروش ویفر فله ای

ویفر فله ای از محصولاتی است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده و یکی از دلایل این موضوع قیمت مناسب تر و طعم های لذیذ این محصول می باشد.گروه بازرگانی شیرینو با توجه به نیاز بازار اقدام به عرضه و فروش عمده ویفر فله ای در طعم های مختلف نموده است.

ویفر فله ای

ویفر نیز همانند هر محصولی علاوه بر انواع بسته بندی های کوچک و بزرگ و طرح های متفاوت ،بصورت فله در کارتن های چند کیلویی نیز به بازار عرضه می گردد.البته باید به این مطلب اشاره کرد که فقط برخی از تولیدکنندگان و کارخانجات به تولید ویفر فله ای اقدام می کنند.طعم های مختلفی برای تولید این خوراکی لذیذ استفاده می شود که این موضوع یکی از دلایل علاقه اکثر مصرف کنندگان به آن می باشد،از انواع طعم ها می توان به موز،پرتقال،توت فرنگی،نارگیل،طالبی،فندق،کاکائو و …اشاره کرد.

ویفر فله ارزان قیمت

این مجموعه همواره سعی در عرضه محصولی با کیفیت و در کنار آن قیمت مناسب داشته ، که البته در کنار حفظ کیفیت که برای جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان بسیار اهمیت دارد،قیمتی متعادل را در نظر می گیرد.

فروش ویفر فله ای

فروش عمده ویفر

گروه بازرگانی شیرینو برای تامین نیاز بازار اقدام به فروش عمده و سراسری ویفر فله ای نموده،کلیه پخش کنندگان شیرینی جات و مواد غذایی می توانند نسبت به همکاری با این مجموعه اقدام نموده از بازار مناسب این محصول بهره مند شوند.

ارسال ویفر فله ای به سراسر کشور

برای دسترسی تمامی مشتریان به محصولات ارائه شده توسط گروه بازرگانی شیرینو و جلوگیری از ایاب و ذهاب و صرف هزینه های غیرضرور توسط ایشان برآن شدیم تا به روشی علاوه بر جلب اطمینان خاطر مشتریان گرامی،محصولات و سفارشات مورد تقاضای آنها را بصورت مستقیم و غیرحضوری به سراسر کشور ارسال نماییم.

استعلام قیمت و ثبت سفارش

شما می توانید برای استعلام قیمت و ثبت سفارش با مدیر فروش تماس حاصل نموده و یا از طریق دیگر راه های ارتباطی ثبت سفارش نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده ویفر ارزان قیمت

فروش عمده ویفر ارزان قیمت

ویفر ارزان قیمت جزء محصولات پرتقاضایست که افراد زیادی بویژه کسانی که دارای فرزندان خردسال …