خانه / شیرینی / فروش شیرینی میشکا با قیمت مناسب

فروش شیرینی میشکا با قیمت مناسب

فروش شیرینی میشکا در طعم های متنوع و لذیذ با کیفیت عالی و قیمتی مناسب توسط گروه بازرگانی شیرینو عرضه می گردد.صرف شیرینی میشکا همراه با یک فنجان چای یک عصرانه لذید بوده،مضاف بر اینکه در ماه مبارک رمضان به هنگام افطار نیز بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

شیرینی میشکا

این محصول یکی از انواع شیرینی بوده که همانند ویفر در چند لایه تهیه شده و در بین لایه ها از نوعی کرم لذیذ استفاده می گردد.این محصول یک شیرینی پرطرفدار در ایران محسوب می شود که علاوه بر ایام مختلف سال در مراسم ترحیم و ایام عزاداری نیز صرف می گردد.میشکا یا میکادو یک خوراکی لذیذ برای افطار در ایام ماه مبارک رمضان بوده و به همین دلیل تقاضای بالایی برای آن وجود دارد.

انواع شیرینی میشکا

شیرینی میشکا یا میکادو دارای انواع مختلف در طعم های متنوع بوده که می توان به مواردی نظیر میشکا شکلاتی یا کاکائویی،شیری،پرتقالی،توت فرنگی،زعفرانی،وانیلی و … اشاره نمود.

فروش شیرینی میشکا بصورت عمده

گروه بازرگانی شیرینو عرضه کننده انواع شیرینی بویژه میشکا و میکادو بوده و همواره در تلاش است،جهت جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان گرامی محصولی با کیفیت مناسب را به بازار عرضه نماید.پخش کنندگان این محصول می توانند برای خرید عمده با این مجموعه در ارتباط بوده و از تخفیفات همکاری بهره مند گردند.

فروش شیرینی میشکا با قیمت مناسب

ارسال شیرینی میشکا به سراسر کشور

گروه بازرگانی شیرینو کلیه سفارشات خریداران محترم را بصورت مستقیم به اقصی نقاط کشور و تمامی شهرها ارسال می نماید.بدین ترتیب نیازی به هزینه های جانبی نظیر ایاب و ذهاب و صرف وقت از جانب خریدار نبوده و همگان می توانند خریدی بهینه را تجربه نمایند.

ثبت سفارش

پخش کنندگان محصولات غذایی می توانید برای استعلام قیمت،کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر و ثبت سفارش با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل نموده و یا از طریق تلگرام و واتساپ ارتباط برقرار نمایید.

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده شیرینی خشک

فروش عمده شیرینی خشک ارزان شب عید

فروش عمده شیرینی خشک از خدمات این مجموعه بوده که با عرضه این محصول به …