خانه / شیرینی / فروش عمده شیرینی آلمانی

فروش عمده شیرینی آلمانی

فروش شیرینی آلمانی بعنوان یکی از انواع پرطرفدار شیرینی است که در آستانه اعیاد مختلف متقاضیان بیشتری پیدا می کند،از این رو این مجموعه نسبت به عرضه عمده شیرینی با کیفیت و قیمت مناسب اقدام می نماید.چنانچه به افزودن این محصول در سبد فروش خود علاقمندید، هر چه سریعتر با این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

شیرینی آلمانی(مشهدی)

یکی از انواع پرطرفدار شیرینی که در آستانه اعیاد مشتریان بیشتری پیدا می کند،شیرینی آلمانی است.این محصول با نام های مشهدی یا مربایی نیز شناخته می شود.بطور کلی برای تولید این شیرینی از یک جفت بیسکویت و مقداری مربا و مارمالاد که در بین آنها قرار می گیرد ،استفاده می شود.این خوراکی لذیذ در گذشته فقط بصورت دستی تولید می شد،ولی امروزه علاوه بر نوع دستی بصورت دستگاهی نیز تولید می گردد.

انواع شیرینی آلمانی

فروش شیرینی آلمانی به علت تنوع در ظاهر و طعم مربا ،مورد استقبال بیشتری به نسبت برخی انواع دیگر شیرینی قرار می گیرد.انواع مختلف بستگی به قالب مورد استفاده در زمان تولید محصول داشته که می تواند بصورت دایره،پروانه و …. بوده و علاوه بر این طعم مربای مورد استفاده نیز می تواند بر تنوع این شیرینی بیفزاید.

فروش عمده شیرینی آلمانی

فروش شیرینی آلمانی بصورت عمده

گروه بازرگانی شیرینو ،عرضه کننده انواع شیرینی و محصولات شیرین،اینبار اقدام به عرضه یک محصول پرتقاضای دیگر نموده و قابل ذکر است که همانند سایر محصولات عرضه صرفا بصورت عمده می باشد.بدین ترتیب کلیه پخش کنندگان می توانند با این مجموعه همکاری نموده و محصولات مورد تقاضای خود را تامین و همچنین فروش شیرینی آلمانی را برای اعیاد مختلف در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال و فروش شیرینی آلمانی در سراسر کشور

به اطلاع کلیه مشتریان گرامی میرساند،تمامی سفارشات بصورت مستقیم به سراسر ایران و شهرهای مختلف ارسال می گردد،بدین ترتیب نیازی به صرف وقت و هزینه های جانبی از سوی متقاضیان نبوده و خریدی مقرون بصرفه را تجربه می نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش شیرینی میشکا با قیمت مناسب

فروش شیرینی میشکا با قیمت مناسب

فروش شیرینی میشکا در طعم های متنوع و لذیذ با کیفیت عالی و قیمتی مناسب …