خانه / ویفر / فروش عمده ویفر فله ای

فروش عمده ویفر فله ای

فروش عمده ویفر فله بعنوان محصولی پرمصرف،خوشمزه و لذیذ و با توجه به تنوع طعم و رنگ این محصول و عرضه آن در انواع مختلف باعث گردیده که  مشتریان بیشتری اعم از کودکان و بزرگسالان به ویفر علاقمند شده و در زمره طرفداران پر و پا قرص این محصول قرار گیرند.

ویفر

بطور کلی ویفر نوعی شیرینی و بیسکویت به حساب می آید که بصورت لایه ای تهیه شده و در بین لایه های آن از کرم های مخصوصی در طعم های متنوع استفاده می شود.این محصول می تواند یک میان وعده و عصرانه مناسب بحساب بیاید و کودکان از طرفداران انواع مختلف آن هستند.

طعم ویفر

این محصول در طعم های مختلفی از جمله کاکائو،موز،پرتقال،طالبی،توت فرنگی،پسته،فندق و … در انواع بسته بندی با اوزان مختلف و بصورت فله تولید و به بازار عرضه می گردد.

ویفر فله

ویفر نیز همانند بسیاری از محصولات غذایی علاوه بر عرضه بصورت بسته بندی های مختلف ،در کارتن های چند کیلویی نیز تولید و عرضه می گردد.دلیل این موضوع جلب توجه مصرف کنندگانی است که اولا بصورت دائمی از این خوراکی لذیذ تناول نموده و در ثانی بدنبال حذف هزینه های جانبی از جمله هزینه های بسته بندی بوده تا بتوانند محصولی ارزانتر را تهیه کرده و خریدی مقرون بصرفه داشته باشند.

فروش ویفر فله

فروش عمده ویفر فله در چند طعم

این مجموعه بعنوان عرضه کننده ویفرهای با کیفیت و در تنوع طعم ،آماده همکاری با کلیه پخش کنندگان محلی،منطقه ای و استانی،فروشندگان و فروشگاه های زنجیره ای،همچنین صادرکنندگان بوده و همواره سعی در ارائه محصولی با قیمت مناسب جهت جلب رضایت ایشان و حفظ حاشیه سود بالا برای پخش کنندگان و فرشندگان می باشد.

ارسال ویفر فله ای به سراسر کشور

تمامی سفارشات ثبت شده در مرکز فروش و عرضه شیرینی،بیسکویت و ویفر قابلیت ارسال به سراسر کشور و تمام شهرهای ایران را داشته و مشتریان گرامی می توانند برای ثبت سفارش با مدیر فروش تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com